Na veoma posećenom panelu o strategiji brendiranja vinskih regija, održanom u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju, govorili su slavni vinari Nikola Benvenuti i Marjan Simčić, kao i Vukašin Marković, kreativni direktor sajma Wine Vision by Open Balkan.U Rovinju je upravo završen
Weekend.17, veliko multidisciplinarno dešavanje koje je okupilo više od 6.500 posetilaca. Događaj je bio podeljen na AI Weekend, HR Weekend, Finance Weekend i Weekend Media Festival, a posetioci su uživali u u inspirativnim panelima i radionicama i na nezaboravnim večernjim žurkama. Weekend Media Festival okupio je veliki broj regionalnih medijskih poslenika, poznavalaca medija i ljudi koji na ovaj ili onaj način predstavljaju ambasadore svojih regija i oblasti delovanja.
Jedna od panel diskusija nosila je ime
Strategija brendiranja vinskih regija, a u njoj su učestvovali vinari
Nikola Benvenuti i Marijan Simčić, kao i
Vukašin Marković, kreativni direktor sajma Wine Vision by Open Balkan. Diskusiju je moderirao
Igor Luković, vinski pisac i kritičar, i urednik magazina Vino & Fino.
Nikola Benvenuti, jednako poznat i kao tvorac čudesnih istarskih malvazija i kao protagonista brendiranja Istre kao vrhunske vinske i gastronomske regije u čemu udruženje Vinistra igra ogromnu ulogu, i Simčić, stvaralac vina koja se prodaju rame uz rame sa vrhunskim etiketama Bordoa, Burgundije, doline Napa i drugih slavnih regija, govorili su o teroarima, o sortama po kojima se regije prepoznaju, o važnosti negovanja identiteta regija... Izvlačene su paralele između različitih regija u različitim tačkama u vremenu, i, pored ostalog, sagovornici su zaključili da je Srbija vrlo brzo zauzela solidnu poziciju za širenje na međunarodna tržišta. Vukašin Marković je govorio o Wine Vision sajmu kao o izuzetno uspešnoj platformi za promociju regionalnih vinskih identiteta, koja će ove godine doneti nove prilike za saradnju i upoznavanje sa vinskim pričama različitih regija sveta.
Nakon panela, prisutni su u izlagačkoj zoni mogli da uživaju i u zalogajima koje je pripremio naš
Junior Chefs Club u saradnji sa
Food Vision, segmentom sajma
Wine Vision by Open Balkan koji je posvećen promociji izvrsne balkanske hrane, a specijalitete su pratila probrana vina koja je obezbedio sajam Wine Vision. Ova mala degustacija ujedno predstavila je i svojevrsnu najavu ovogodišnjeg, znatno ambicioznijeg programa Food Vision u okviru najvećeg vinskog sajma u regiji.
Treći sajam Wine Vision by Open Balkan biće održan od 22. do 24. novembra 2024. pod kupolama Beogradskog sajma.