Početna»Novosti»Promocija eko poslovanja uz koktele i Zero Waste hranu
21.06.2024.

Promocija eko poslovanja uz koktele i Zero Waste hranu

Kompanija Pernod Ricard održala je u prelepom prirodnom ambijentu Progarske ade druženje povodom inicijative Dan odgovornosti

novost promocija eko poslovanja uz koktele i zero waste hranu vinski magazin vino fino
U četvrtak, 20. juna, u predivnoj prirodi okoline Beograda, organizovano je druženje sa prijateljima kompanije Pernod Ricard. Ovaj lep događaj odvio se u prostranom dvorištu sojenice Casa di Figo na Progarskoj adi, uz sjajne koktele i hranu koju smo sami pripremali. Radionicu je organizovao Belgrade Kitchen Party, i, dok je jedna ekipa pripremala Zero Waste obroke, druga je ispijala koktele sa džinom i rumom i izležavala se na lejzi begovima u hladovini.

Događaj je održan u sklopu inicijative Dan odgovornosti, koju kompanija Pernod Ricard sprovodi po dvanaesti put. Na globalnom nivou, tada se više od 20.000 zaposlenih širom sveta angažuje s ciljem podizanja svesti o značaju održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja. Zaposleni u kompaniji Pernod Ricard u Srbiji ovaj dan su posvetili učestvovanju u aktivnostima koje doprinose očuvanju prirodnih resursa, smanjenju otpada i reciklaži.

U okviru Zero Waste Cooking radionice, koja je realizovana u saradnji sa Belgrade Kitchen Party, zaposleni i novinari pripremali su jedinstvena jela koristeći lokalne i sezonske proizvode, smanjujući otpad tako što su upotrebljeni svi delovi namirnica. Na taj način podstiče se odgovornost prema prirodnim resursima i promovišu održive prakse u kulinarstvu. U okviru druge radionice gostima je predstavljena inovativna inicijativa koju je na globalnom nivou lansirao Pernod Ricard - The Bar World of Tomorrow, prvi i besplatan program vezan za održivo i odgovorno barsko poslovanje. Obuka se fokusira na relevantna i praktična učenja – od nabavke svežih sastojaka i upravljanja otpadom do uštede vode i dobrobiti osoblja, i organizovana je u saradnji sa lokalnim partnerima Bartenders 710.

- Ove godine, fokus naših aktivnosti je na promociji cirkularnog poslovanja kroz smanjenje otpada i reciklažu, a posebno nam je zadovoljstvo što su nam se u tome priključili predstavnici lokalne zajednice i predstavnici medija. Naš cilj je da svojim delovanjem pošaljemo poruku o značaju očuvanja prirodnih resursa, promovišemo održivi razvoj i podstaknemo građane na kreativna rešenja u cilju smanjenja otpada i stvaranja čistije životne sredine za buduće generacije - izjavio je Vladimir Pavlović, direktor Pernod Ricard Srbija.

Maria Pia De Caro, izvršna potpredsednica za integrisane operacije i održivost Pernod Ricard-a, rekla je:

- Ovaj Dan odgovornosti predstavlja izazov da smanjimo resurse koje koristimo i otpad koji stvaramo u okviru našeg poslovanja. Fantastično je videti naše zaposlene kako sarađuju sa različitim udruženjima i organizacijama, kako bi istražili nove mogućnosti da promovišemo cirkularnost, ne samo u našem poslovanju, već i u lokalnoj zajednici.