15.04.2024.Promo
Predstavljen novi dizajn linije Luda Mara
Tikvešova vina vizuelno su "osvežena" pod sloganom Gledaj svet u oči
Pod sloganom Gledaj svet u oči, vinarija Tikveš iz Severne Makedonije predstavila je kompletan redizajn brenda Luda Mara, nazvanog prema imenu reke koja prolazi kroz Kavadarce. Svojom unikatnom prirodom i brojnim pričama i mitovima vezanim za nju, ta reka inspiracija je za autentičan karakter ovih vina.
Pod ovim vinskim brendom zadržana su omiljena vina ove linije proizvedena od domaćih sorti tamjanika i vranac, a upotpunile su ga dve jedinstvene kupaže - Luda Mara White Cuvée i Luda Mara Red Cuvée.
Priča o vinima pod brendom Luda Mara zasnovana je na istoimenoj reci, koja ima simboličan, ali i suštinski uticaj na stvaranje vina i vinske kulture u Kavadarcima. Kroz istoriju je dolazilo do izlivanja reke koja je obogaćivala tlo na kojem se uzgaja grožđe i oblikovala unikatni karakter vina, ali je istovremeno donosila i velike izazove, ispitujući izdržljivost lokalnog stanovništva.
Kako navode u Tikvešu, oko, kao osnovni kreativni element brenda Luda Mara, predstavlja poziv da hrabrije gledamo na život, da budemo otvoreni za nove mogućnosti i iskustva i, između ostalog, da otkrijemo pravu suštinu vina Luda Mara.
- Tikveš ostaje posvećen izgradnji moćnih vinskih brendova koji će biti prvi izbor potrošača. Sigurni smo da će brend Luda Mara i vina koja su u njegovom sastavu svojim ukusom i izgledom izazvati interesovanje ljubitelja dobrog vina i zaintrigirati ih. Svojim jedinstvenim karakteristikama ova vina su odgovor na tržišne trendove i zahteve onih potrošača koji traže autentična vina koja su odlika lokalnog podneblja odakle potiču i sa kojim su povezani, zajedno stvarajući savršenu i uzbudljivu vinsku priču - ističu u Tikvešu, objašnjavajući vrednosti vinskog brenda Luda Mara.
Četiri vina koja od sada čine brend Luda Mara već su dostupna na tržištu Srbije.