U METRO Horeca centru pre nekoliko dana održano je humanitarno kulinarsko takmičenje u okviru
Nedelje robnih marki kompanije
METRO Cash & Carry Srbija.
Tokom celodnevnog kulinarskog takmičenja, profesionalni kuvari iz cele Srbije pravili su jela od namirnica iz asortimana ove kuće, a u izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici METRO-a, šef
Filip Ćirić, vlasnik restorana
Homa i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je
Anđela Traživuk. Pobednica je osvojila vaučer u vrednosti od 500 evra za kupovinu u METRO-u.
Ovo kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarni karakter, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu koja će u slučaju njegove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz METRO ponude u vrednosti od dve hiljade evra. Zahvaljujući Anđeli, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva.
Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara
Filipa Simića.
Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, METRO je odlučio i da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom
Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.