Izložbeni salon BMW na Čukarici juče je bio premali da primi sve goste
Wine Mart-a, petog izdanja ekskluzivnog vinskog salona na kome su predstavljene velike vinarija Srbije i regiona, Francuske, Italije, Španije...Kad kažemo „premali“, to nije samo fraza - gužva u sali, sa zonama najveće koncentracije posetilaca oko štandova francuskih vinarija kao i vodećih domaćih vinskih kuća, još jednom je dokazala da je dobro vino kod nas postalo važan statusni simbol. Kao malo koji drugi vinski događaj, Wine Mart, ove godine održan pod sloganom Umetnost koja se pije, jeste salon na koji se dolazi i da se uživa u degustaciji vina, i da se na njemu bude viđen.

U MINI izložbeni prostor, gde se održavao svojevrsni salon u salonu koji je zaštitni znak Wine Mart-a, nismo zavirili, te tako ni probali
Sassicaia 2019, Billecart Salmon Cuvee Nicolas Francois 2022, Millenium Tinto Pesquera Gran Reserva 2015 i ostale skupocene etikete sa svih meridijana. U glavnom prostoru BWM showroom-a uživali smo u mehurićima kuće
Louis Roederer i domaćih majstora tradicionalnog metoda kao što je kuća Kovačević, u malvazijama kuće
Meneghetti (
Black Label 2019 nas je impresionirala gustinom arome i voćnim „udarom“ koji dugo ostaje na nepcu), ponekom, sa naše stranem malo nasumično odabranom „slatkišu“ kao što je
Weingut Friedrich Auslese 2018, serioznim crvenim vinima – jedan od naših, takođe metodom slučajnog uzorka odabranih favorita je
M. Chapoutier Monier de la Sizeranne 2018, izuzetno elegantni sira iz doline Rone.
Primetili smo i novitete, među kojima je prvi prokupac kuće
Aleksić – još jedan dokaz o neprestanom rastu uticaja naše najvažnije sorte...
Sve u svemu, atraktivan događaj u Deltinim salonima automobila i ove je godine opravdao visoka očekivanja.
