21.11.2018.
U Metrou predstavljene tajne italijanske kuhinje
Događaj je uveličao poznati italijanski šef Eros Piko
Danas je u METRO HoReCa Centru na izuzetan način obeležena svetska Nedelja italijanske kuhinje. U saradnji Ambasade Republike Italije u Srbiji i kompanije METRO, održan je specijalan događaj u HoReCa Centru, pod nazivom The Extraordinary Italian Taste. Događaj, namenjen predstavnicima ugostiteljskog sektora u Srbiji, uveličao je poznati italijanski šef Eros Piko (Eros Picco), koji je ovom prilikom pripremio prezentaciju izvanrednih italijanskih ukusa u okviru koncepta tri italijanske kuvarske kape.
Nedelja italijanske kuhinje se obeležava sredinom novembra, širom sveta. Ove godine, Ambasada Republike Italije u Srbiji i METRO HoReCa Centar odlučili su da organizuju specijalnu radionicu, koja bi na drugačiji način dočarala tradicionalne italijanske ukuse. Kao osoba najbolje kvalifikovana da odgovori na ovaj zadatak, poznati italijanski šef, dobitnik Mišelinove zvezdice – Eros Piko, bio je pozvan kao počasni gost da održi praktičnu prezentaciju koncepta "tri italijanske kuvarske kape“. Koncept je sinonim za predstavljanje tri izvanredna italijanska jela i vina. Šef Piko je globalno priznat ne samo kao vrhunski umetnik kulinarstva, već i kao pravi predstavnik onoga što italijansku kuhinju čini jedinstvenom i prepoznatljivom širom sveta.
Njegovo shvatanje posebnosti italijanskog kvaliteta u svim oblastima stvaranja, objasnio je rečima:
- Mi u Italiji posvećujemo zaista izuzetnu pažnju onome što se najbolje može opisati kao ’zanatstvo’. Ako želite da stvarate najbolje u oblasti kojom se bavite, neophodno je da posvetite veliku pažnju materijalima koje koristite za proizvodnju - rekao je šef Eros Piko.
- Kada govorimo o kulinarstvu, kvalitet se posebno ogleda u izboru namirnica – svežina, raznovrsnost i manjak nezdravih masti čine ključ izvrsnosti, a to je ujedno i ’tajna’ mediteranske kuhinje - dodao je Piko.
Posetioci radionice u HoReCa Centru imali su jedinstvenu priliku da se upoznaju sa zanimljivim osvrtima na tradicionalne recepte italijanske kuhinje, koji su bili obogaćeni inovativnim italijanskim proizvodima, bilo da je reč o načinu njihove proizvodnje ili specifičnim ukusima koji u Srbiji još nisu poznati, kao i drugačijim predlozima za pripremu i serviranje obroka. Događaj je takođe imao i B2B deo u kojem su se predstavili novi italijanski dobavljači, koji još uvek nisu zastupljeni na srpskom tržištu.