14.08.2020.
Piper-Heidsieck slavi stogodišnjicu prohibicije
Direktor kuće Piper-Heidsieck, Benoa Kolar, kaže da je ograničena serija šampanjca podsetnik na vreme prepuno izazova koje je ostavilo tragove i na današnje poslovanje
Dvadesete godine prošlog veka predstavljaju večitu inspiraciju za dela popularne kulture, naročito zbog prohibicije koja je u Sjedinjenim Američkim Državama stvorila čitav alternativni svet u kome su carevali švercovani alkohol, kriminal i zabava u tajnim noćnim lokalima po imenu speakeasy. Šampanjska kuća Piper-Heidsieck odlučila je da obeleži stogodišnjicu uvođenja prohibicije u SAD puštanjem u prodaju etikete šampanjca posvećene ovom jubileju.
U vreme kada su federalni agenti upadali u lokale, lomili boce pića i hapsili i osoblje i zatečene goste, i uz to na drumovima zaplenjivali alkohol namenjen distribuciji širom Amerike, šampanjac je, i pored svega, nalazio put do platežno sposobnih građana voljnih da plate veliku marginu koja je odražavala rizike ilegalne distribucije pića. Boca na kojoj se nalazi logo kuće Piper-Heidsieck iz tog vremena odražava duh ere, a QR kod na etiketi vodi do filma koji prikazuje uzbudljiv put šampanjca od Remsa u Francuskoj do tajnih barova u Americi.
Direktor kuće Piper-Heidsieck, Benoa Kolar, kaže da je ograničena serija šampanjca podsetnik na vreme prepuno izazova koje je, po njegovim rečima, ostavilo tragove i na današnje poslovanje:
- Ova serija slavi i novo i staro, i inovativnost današnjice i istoriju. Ona podseća na značajnu epohu u bogatoj i ekscentričnoj istoriji brenda, i priča priču o naporima švercera, o podzemnim barovima i zloglasnim zabavama poput onih iz Velikog Getsbija na kojima su uživali bogati ljudi sa podrumima punim šampanjca kupljenog pre uvođenja prohibicije - rekao je Kolar i dodao:
- Prohibicija je ponosan trenutak istorije kuće Piper-Heidsieck. Ova boca ilustruje žilavost brenda i njegovu odvažnu prirodu, osobine kojih se mi i dalje držimo - naveo je.
Prohibicijsko izdanje šampanjca doživelo je premijeru na ovogodišnjim, 92. Oskarima, da bi potom bilo pušteno u prodaju širom sveta.