Početna»Novosti»Pernod Ricard prodaje svoje vinske brendove
21.07.2024.

Pernod Ricard prodaje svoje vinske brendove

Međunarodni gigant objavio je prodaju vinskih kuća sa sedištima u Australiji, Španiji i na Novom Zelandu, uz odluku da se ubuduće fokusira na segment žestokih pića i šampanjca

novost pernod ricard prodaje svoje vinske brendove vinski magazin vino fino
Jedan od globalnih lidera u svetu alkoholnih pića, Pernod Ricard, odlučio je da proda većinu svojih međunarodnih vinskih brendova, uključujući Jacob’s Creek i Campo Viejo. Kompanija je saopštila da će se u nastavku poslovanja usredsrediti na prodaju žestokih alkoholnih pića i šampanjca.

Vinske brendove sa adresama u Australiji, Španiji i Novom Zelandu kompanija Pernod Ricard biće prodati kući Accolade Wines AWL, međunarodnom konzorcijumu investitora koji je prošle godine kupio Accolade Wines, drugog najvećeg proizvođača vina u Australiji. Iz Pernod Ricard-a nije saopšteno koliko novca će dobiti prodajom većeg broja vinskih brendova, ali je navedeno da se proizvodi tih kuća prodaju u ukupnom tiražu od oko 60 miliona boca godišnje. Prodaja će takođe uključiti brendove Orlando i St Hugo iz Australije, Stoneleigh, Brancott Estate i Church Road iz Novog Zelanda, kao i Ysios, Tarsus i Azpilicueta, koji se proizvode u Španiji.

Prodaja će biti završena u drugoj polovini 2025. godine, nakon čega će resursi kompanije Pernod Ricard biti preusmereni na premijum brendove žestokih pića i šampanjaca.

Pernod Ricard, kako prenosi Guardian, spada među najveće svetske prodavce vina i žestokih pića, a brendovi pod okriljem ove kuće obuhvataju, pored ostalih, Havana Club rum, irski viski Jameson koji je najprodavaniji irski viski i treći po prodaji viski na planeti, Perrier-Jouet šampanjac...Glavni globalni konkurent kuće Pernod Ricard je Diageo, vlasnik brendova Johnnie Walker i Smirnoff.

U prošloj godini, prodaja vina činila je oko 4% prometa kompanije, što je bio pad od 2% u odnosu na godinu pre toga.

Pernod će zadržati svoje vinske brendove iz SAD-a i Francuske, kao i etikete iz Argentine i Kine.