Želite da fotografišete vino za Instagram i druge društvene mreže, a nikako ne postižete da vam fotografije izgledaju kao one koje imaju stotine lajkova? Italijanska vinarija Dievole je priredila mali savetnik kako da vaši snimci izgledaju atraktivno i vibrantno i da zasigurno privuku pažnju u poplavi snimaka sa sličnom ili istom tematikom.
Za početak, na blogu ove vinarije dali su savete kako da se snađete u prostoru koji nije idealan za fotografisanje - a ovo se naročito odnosi na ponekad veoma tamne restorane. Njihovo rešenje - igrajte se uglovima!
- Sagnite se dok slikate, da vaš mobilni telefon ili fotoaparat bude na istom nivou sa čašom vina. Ovo izgleda lično i poziva na vizuelnu interakciju
- Probajte da fotografišete "iz zenita", tačno iznad čaše vina. Obuhvatite i escajg i hranu, ako možete
- Fotografišite čašu iz žablje perspektive, kako bi se videla cela čaša
- Postarajte se da fotografija ima dubinu i trodimenzionalnost
Kada savladate osnove kompozicije i izbora motiva, vreme je da se posvetite sofisticiranijim metodama za poboljšanje kvaliteta snimaka, poručuju u vinariji Dievole.
Lični izraz. Razmišljajte kao influenser. Majstori vinske fotografije na društvenim mrežama, kao što su
@wine.gini i
@Gulia_Sattin uvek su u centru svojih fotogafija - oni su pripovedači koji pričaju priče i o sebi i o vinu.
Proizvod. Poslušajte savet Stefana Kvaljeriniuja koji vodi uspešan nalog
@Italian_Wines: neka vaši snimci imaju perspektivu i personalizujte scenu tako što ćete držati vino, ili drugi proizvod, naspram slikovite pozadine.
Perspektiva. Imate zaista sreće sa vinom, kažu u vinariji Dievole: fotografije koje imaju dubinu postižu veće uspehe od "ravnih" snimaka. A većina vinskih podruma i vinograda kadri su da slici daju neverovatnu dubinu perspektive.
Akcija. Snimajte vino u pokretu: snimci fotografa vinarije Dievole, sa nalogom na instagramu
@marcobadiani, osvanuli su i na naslovnicama lokalnih toskanskih magazina.
Obrada snimka. Profesionalci poručuju da su filteri gotovo uvek loši, ali u vinariji Dievole kažu da ih baš i ne slušamo i da umesto toga primenjujemo filtere sa merom i stilom, uz pomoć aplikacija kao što su Snapseed i VSCOcam, ili pak uz programa Adobe Lightroom.