U Beogradu je sinoć održano finale takmičenja
Schweppes Mixology Session 2022, a od 20 takmičara koji su se plasirali u finale, titulu najboljeg koktel-majstora odneo je
Aleksandar Đolai, čiji je inspirativni koktel osvojio nepca čak tri kruga žirija.
Nakon kvalifikacija održanih u Kragujevcu, Novom Sadu, Beogradu i Zlatiboru, finalisti su se takmičili u osmišljavanju novih mikseva, a osnovna propozicija je, kao i prethodnih godina, podrazumevala da se jedan od pet Schweppes ukusa nađe i u onom najboljem, pobedničkom koktelu. Aleksandar Đolai je koristio Schweppes Tonic Water u svom pobedničkom koktelu
Nocturno.
O izgledu, tehničkoj izvedbi, prezentaciji koktela, ali pre svega originalnosti i ukusu, svoj sud je doneo žiri koji su činili Luca Santandrea, generalni direktor kompanije Coca-Cola za tržište Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, Nataša Grbić, portfolio menadžer kompanije Coca-Cola HBC, popularna glumica Tamara Dragićević, kao i radio voditelj Predrag Popović Pop. O tome ko će poneti titulu najboljeg barmena dodatno su odlučivali i članovi tehničkog i tajnog žirija, neki od najpoznatijih barmena, kuvara i somelijara u našoj zemlji - Raduan Hindavi, Juraj Kozma, Srećko Radojević Frenki, Vanja Puškar i Dragiša Damjanović. Događaj je moderirao Ivan Ivanović, koji je zabavnim opaskama dobru atmosferu doveo do usijanja.
- Schweppes je lider novih trendova, namenjen onima sa stilom i karakterom, a koje u životu vodi inspiracija. Naš zadatak je da zadovoljimo ukuse i očekivanja onih sa istančanim čulima, a da istovremeno barmenima pružimo priliku da svojom umetnošću oduševe i iznenade sve oko sebe, baš kao što to Schweppes čini, svakoga dana - izjavio je Darko Mladenović, trejd marketing menadžer u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
Tri najbolja takmičara osvojila su set barmenske opreme, kao i putovanje na Berlin bar show, koji je već dugi niz godina inicijator novih trendova i inovacija i jedan od najvažnijih međunarodnih događaja u bar industriji.