23.12.2021.
METRO I TOS URUČILI MIŠLENOVA PRIZNANJA
Vlasnici i šefovi kuhinja restorana dobili su čuvenu Mišlen pločicu, koja će njihovim gostima na jasan način istaknuti kvalitet hrane i usluga koje nude
METRO Srbija i Turistička organizacija Srbije, zvanični partneri Mišlena u Srbiji, uručili su juče priznanja Mišlen vodič restoranima u okviru prve beogradske selekcije. Vlasnici i šefovi kuhinja restorana dobili su čuvenu Mišlen pločicu, koja će njihovim gostima na jasan način istaknuti kvalitet hrane i usluga koje nude.
U prvom Mišlenovom vodiču za Beograd nalazi se 14 preporučenih restorana: Bela Reka, Comunale Cafè e Cucina, Ebisu, Enso, Gušti mora, Homa, Iva New Balkan Cuisine, JaM, Langouste, Legat 1903, Magellan, Mezestoran Dvorište, Salon 1905 i The Square. Od navedenih restorana, oznaku Bib Gourmand, koja označava odličan kvalitet po dobroj ceni, dobio je restoran Iva New Balkan Cuisine. Restoran Bela Reka je prepoznat i zbog posvećenosti održivosti, sa posebnim akcentom na upotrebu lokalnih proizvoda i očuvanje tradicije.
- Dolazak Mišlenovog vodiča u Srbiju je izuzetno priznanje i prilika za domaće ugostitelje, koji prave velike pomake na srpskoj gastronomskoj i turističkoj sceni. METRO, kao partner Mišlenovih vodiča širom sveta, posebno je ponosan na činjenicu da je istovremeno i partner gotovo svih nagrađenih restorana u Beogradu. Za nas, kao veletrgovca koji snabdeva i podržava dobitnike Mišlenovih priznanja, ovo znači i dodatnu odgovornost, da nastavimo da nudimo domaće i svetske proizvode, treninge i usluge na najvišem nivou - rekao je Andre Rinensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.
Priznanja nagrađenim ugostiteljima su uručili Marija Labović, v.d. direktor Turističke organizacije Srbije i Andre Rinensland.
- Ulazak Srbije na Michelin svetsku gastronomsku mapu je značajan ne samo za restorane koji u ovoj prvoj selekciji dobijaju Michelin oznake, već i za celokupnu ugostiteljsku privredu kao podsticaj daljem podizanju kvaliteta u cilju dostizanja visokih standarda i prepoznatljivosti na međunarodnoj sceni. Time se potvrđuje kvalitet naše ugostiteljske ponude, koja se na ovaj način izjednačava sa najboljim svetskim gastronomskim destinacijama. Ulazak u vodič doprinosi podizanju vidljivosti destinacije, a u promotivnom smislu obezbeđuje dodatnu medijsku pažnju i veći broj poseta turista - rekla je Marija Labović, v.d. direktora Turisitčke organizacije Srbije.
METRO je dugogodišnji partner Mišlenovog vodiča, koji gurmanima širom sveta preporučuje najbolja iskustva u restoranima u više od 30 zemalja.