26.04.2021.
Internet prodaja (ni)je bauk
Predstavnici mnogih malih vinarija odazvali su se prošlog petka na vebinar o onlajn prodaji vina na kome su pokriveni najrazličitiji aspekti sveta onlajn promocije i trgovine
U petak, 23. aprila održan je veoma uspešan vebinar pod nazivom Online prodaja vina, namenjen pre svega malim vinarijama voljnim da uspešno zakorače svet internet prodaje.
Kako napraviti i promovisati veb prodavnicu, kako dopreti do ljudi koji još uvek nisu otkrili prednosti onlajn kupovine vina, kako organizovati kampanje na društvenim mrežama, kako organizovati dostavu tako da bude brza i bezbedna, koji su inovativni načini prodaje nastali u uslovima pandemije i kako će se onlajn prodaja dalje razvijati...Na sva ova, i još mnoga druga pitanja odgovoreno je na vebinaru koji je okupio, sa strane predavača, ljude sa velikim praktičnim iskustvom u različitim aspektima onlajn rada sa vinom, i sa strane publike – predstavnike vinarija koje su tokom poslednje dve godine osetile sve aspekte munjevitog prelaska velikog dela privrede u onlajn mod.
Marko Pavišić, producent digitalnih medija, Dragan Maksimović, veb dizajner i Dušica Matijašević, specijalista za društvene mreže održali su sadržajna predavanja o različitim stručnim aspektima ulaska u svet onlajn prodaje i promocije.
Nakon ovog dela vebinara, na veoma živahnom panelu govorili Veljko Nešić, čija je grupa Mali proizvođači hrane u Srbiji postala prava mala senzacija na Fejsbuku, Jovana Nedeljković, distributer vina, Marija Bojović, menadžer onlajn prodaje, društvenih mreža i vinskog turizma u vinariji Deurić i Aleksandar Marinković, menadžer u vinariji Aleksandrović na primerima iz svog bogatog iskustva dali su smernice početnicima u onlajn trgovini kako da se snađu na ovom novom polju prepunom mogućnosti, ali i zamki.
Vebinar je organizovao Savez vinara i vinogradara Srbije u saradnji sa Vinskom kulturom i uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu.