12.05.2020.
Grand Reserve: platna kartica za enofile!
Luksuzna kreditna kartica omogućava ljubiteljima vina popuste pri kupovini i ekskluzivni pristup novim etiketama i vinskim događajima
Platna kartica koja ljudima solidnih primanja omogućava da ostvare lakši pristup vinima iz svojih snova, kao i različitim vinskim iskustvima - putovanjima, degustacijama...Znamo da je posredi statusni simbol par ekselans, ali, složićete se, mi koji volimo vino umeli bi da ga upotrebimo na pravi način. Posredi je kartica Grand Reserve World Mastercard, koja će uskoro biti u upotrebi širom sveta zahvaljujući kompaniji Vertical Finance, posvećenoj inovativnim načinima za plaćanje usluga i robe.
Ova kartica koncipirana je tako da postane finansijska alatka za ljubitelje vina, koji će za svoje kupovine u vinarijama, vinotekama, vinskim klubovima i drugim enofilskim stecištima dobijati poene za kupovinu i ostvarivati različite popuste i pogodnosti. Poeni će, takođe, moći da se koriste za kupovinu odabranih vinskih gadžeta Kako navode u kompaniji Vertical Finance, ova kartica "nagrađuje ljude koji strasno tragaju za vinom".
Na listi biznisa koji će omogućavati popuste, ekskluzivan pristup novim etiketama, privilegovani upis na spiskove posetilaca vinskih događaja i druge pogodnosti za korisnike kartice trenutno se nalazi oko 17.000 adresa, a očekuje se da će se ovaj broj znatno povećati.
Uvođenje kartice u promet teći će po fazama. Tokom narednih nekoliko meseci, kartica će biti izdata odabranim klijentima u skladu sa njihovom pozicijom na listi čekanja. Oreol ekskluzivnosti ovim ljudima će iščileti krajem godine, kada kartica uđe u široku upotrebu. Ako se pitate ko će tačno koristiti ovu karticu, to jest koji je profil ljudi koji će se opredeliti za ovu vrstu statusnog simbola koji sa sobom nosi i zanimljive pogodnosti za vinoljupce, u kompaniji Vertical Limit imaju precizan odgovor: prosečan iznos koji korisnici njihovih usluga troše na vino pre pandemije bio je 360 dolara nedeljno, a prosečna plata je 120.000 dolara godišnje. Pri tome, četiri petine korisnika učlanjeno je u vinske klubove koji im omogućavaju sistematičnu i efikasnu nabavku omiljenih vina, u skladu sa trendom koji osvaja svet i koji je postao još izraženiji tokom aktuelne pandemije.