Početna»Novosti»Damar tartufi - puls prirode
25.12.2025.Promo

Damar tartufi - puls prirode

Priča o jedinstvenom daru naših šuma i izuzetnom dodatku gurmanskom obroku

novost damar tartufi - puls prirode vinski magazin vino fino
Damar Tartufi je porodična firma nastala 2014. godine sa jasnom vizijom – da srpski tartuf zauzme mesto koje mu pripada na svetskoj gastronomskoj i hedonističkoj mapi. Danas je Damar ime koje se izdvaja kao sinonim za kvalitet, autentičnost i poverenje, i u Srbiji i širom sveta

Kao kompanija koja objedinjuje tradiciju, inovaciju i duboku strast prema tartufima, Damar deceniju kasnije predstavlja jedan od najprepoznatljivijih domaćih brendova u oblasti prerade i plasmana svežih tartufa. Kroz stalno tehnološko unapređivanje i usavršavanje receptura, tim kompanije razvio je jedinstven način obrade koji čuva prirodna svojstva tartufa, njihove mirise i punoću ukusa. Rezultat toga je širok asortiman od više od 20 proizvoda, među kojima se izdvajaju tartufate, ulja, Namazi pa čak i specijaliteti poput čokolada, vina, ajvara i sira sa tartufima. Uz to, sveži tartufi dostupni su tokom cele godine, što Damar pozicionira kao lidera u premium gastronomiji.



Damar Tartufi – doživljaj, a ne samo proizvod

Razvoj brenda nije se zaustavio na preradi i prodaji. Vođeni željom da ljudima približe svet tartufa, ekipa Damar-a razvila je i jedinstvenu turističko-gastronomsku ponudu: autentične ture lova na tartufe koje se organizuju u srpskim šumama. Taj doživljaj, spoj prirode, tradicije i kulinarstva, privlači kako domaće tako i strane goste.

Takođe, u samom srcu Beograda, u boemskoj četvrti Skadarlija, nalazi se i prepoznatljiv prostor - Damar Shop & Tasting Room u Zetskoj 2, jedina prodavnica ovog tipa u našoj zemlji. Posetioci ovde mogu da probaju pažljivo pripremljen degustacioni meni, kupe sveže tartufe ili izaberu neki od proizvoda koji spajaju luksuzni ukus najcenjenijih pečuraka sa modernom gastronomijom.

Misija – predstaviti svetu srpsku snagu i kvalitet

Damar Tartufi je tokom prethodnih godina otvorio nova tržišta, proširio izvoz i učvrstio poziciju brenda koji autentičnost stavlja ispred svega, te tako snadbeva tartufima kupce u 29 zemalja sveta. Svaki korak vodi jednom cilju: da se srpski tartuf prepozna i poštuje kao globalni gastronomski dragulj.

Reč DAMAR znači puls a u ovom slučaju to je PULS prirode.