02.12.2019.
Amazon lansirao svoja vina
Linija od šest etiketa nosi naziv Compass Road i može se kupiti na nemačkom sajtu ove globalne kompanije
Gigant elektronske prodaje Amazon pustio je u prodaju sopstvena vina. Bez mnogo pompe, lansirana je linija od šest etiketa pod imenom Compass Road, a u nju su uključena dva crvena (od dornfeldera i merloa), tri bela (od pino griđa, šardonea i rizlinga) i jedno roze vino od grenaša. Svako vino košta 19 evra, a proizvode ih različite vinarije iz Francuske, Nemačke i Italije.
Ovom stidljivom iskoraku u svet vina prethodilo je prošlomesečno lansiranje Tovess džina po imenu, takođe bez mnogo medijske halabuke i reklame. Razlog za oklevanje menadžmenta Amazona možda leži u ranijim neuspešnim pokušajima ulaska na vinsko tržište: pre tačno deset godina, neposredno pred lansiranje sajta, odustali su od velike platforme za prodaju vina preko interneta, a 2012. godine otvorena je platforma Amazon Wine, namenjena vinskim profesionalcima, koja je propala nakon pet godina.
Pre dve godine doneta je odluka da se nastavi sa prodajom vina preko servisa Amazon Prime, kao i kroz lanac prodavnica Whole Foods Markets. Amazon nudi i i somelijerske usluge, tačnije vinske savete koje probrani stručnjaci daju preko telefona. Ova usluga dostupna je samo u Japanu.
Vina iz linije Compass Road za sada su dostupna samo preko Amazonovog nemačkog sajta.