Početna»Novosti»Igi Pop u kreativnoj kampanji kuće Dom Perignon
27.06.2025.

Igi Pop u kreativnoj kampanji kuće Dom Perignon

Projekat u koji se uključilo sedam značajnih savremenih stvaralaca prati lansiranje četiri nove vintažne berbe čuvene šampanjske kuće

novost igi pop u kreativnoj kampanji kuće dom perignon vinski magazin vino fino
Šampanjska kuća Dom Perignon, u vlasništvu giganta u sferi luksuzne robe LVMH, pokrenula je novi multidisciplinarni projekat u saradnji sa nekim od ikona savremenog umetničkog stvaralaštva među kojima su Zoe Kravic, Tilda Svinton i Igi Pop. Projekat prati i lansiranje četiri nove berbe ikoničkog šampanjca, a slogan kreativne platforme glasi “Stvaranje je večno putovanje”.

Inicijativa okuplja, kako prenosi Drinks Business, sedam priznatih stvaralaca iz različitih oblasti, a prati je serija portreta, filmova, živih događaja i dizajnerskih kolaboracija.
Kako navode u kući LVHM, kampanja se oslanja na istorijsku povezanost brenda sa umetnošću i kulturom, kao i na njegovu kreativnu ambiciju da spoji tradiciju sa vizijama budućnosti.

Nova kampanja odražava stav Dom Pérignona da je stvaranje spirala koja povezuje prošlost, sadašnjost i budućnost. Sedam ličnosti koje oblikuju ovu fazu putovanja slavne kuće uključuju glumicu i rediteljku Zoe Kravic, šeficu Kler Smit, umetnicu Tildu Svinton, koreografa Aleksandra Ekmana, vizuelnog umetnika Takašija Murakamija, muzičara i reditelja AndersonaPaka i rok ikonu Igija Popa.


Tilda Svinton - jedna od zvezda kreativne kampanje

Fotografkinja Kolijer Šor i rediteljka Kamil Samers-Vali angažovane su da dokumentuju odnos gostujućih umetnika sa brendom Dom Perignon, prateći njihov kreativni etos. Šor je o iskustvu rekla: „Ne radi se o fotografiji, već o razgovoru.“ Igli Pop je opisao čin stvaranja kao „oslobađanje“, dok je Murakani naglasio njegov potencijal da „promeni istoriju“.

U jednom od najambicioznijih lansiranja vina Dom Perignon u proteklim decenijama, kuća iz Šampanje pušta u prodaju četiri vintažne etikete: Dom Pérignon Vintage 2008 – Plénitude 2, Vintage 2017, Vintage 2018 i Dom Pérignon Rosé Vintage 2010.

Umetničke kolaboracije Dom Pérignona zvanično datiraju od 2005. godine, kada je kuća počela da naručuje radove od savremenih ikona kao što su Endi Vorhola, Džefa Kunsa i Dejvid Linč. Nova faza brenda nastavlja tu putanju. Kravic je sažela etos kampanje izjavom: „Stvaranje je dar. To je sveto”, dok je Tilda Svinton dodala: “Stvaranje je skok vere”.