Prvog dana avgusta, na međustanici Gold Gondole na Zlatiboru, biće otvoren Gondola Ethno Vibe, konceptualni događaj u formi performansa na više scena sa spektakularnim pogledom na Ribničko jezero. Program će, kažu organizatrori, spojiti specifičnosti destinacije sa kreativnim industrijama i umetnošću, gastronomijom i dizajnom.
Svečano otvaranje festivala namenjeno ograničenom broju zvanica, prijateljima i partenrima Gondole, ali i ličnostima iz javnog života, istaknutim stručnjacima iz sveta gastronomije i umetnosti.
Manifestacija ima za cilj da kroz B2B događaj predstavi gastro i Wellness ponudu najboljih hotela i restorana, te privrednike, preduzetnike, umetnike i čuvare tradicije zlatiborskog kraja.
- Cilj nam je da doprinesemo brendiranju destinacije Zlatibora kroz gastro, etno,
craft, zdravstveni i modni koncept manifestacije - navode organizatori.
Među gostima festivala biće renomirani domaći i regionalni brendovi, predstavnici turističkih i umetničkih industrija, kao i posebna gošća - Mira Šemić, direktorka prestižnog gastronomskog vodiča
Gault&Millau za Srbiju i Sloveniju.

Gosti festivala biće, kažu organizatori, deo zajedničke misije kreiranja manifestacije koja destinaciju Zlatibora prikazuje na drugačiji, kreativniji način, čuvajući pri tom njegovu autentičnost.
Manifestacija će tokom vikenda, 2. i 3. avgusta, biti otvorena za sve posetioce gondole, koji će imati priliku da degustiraju autentične ukuse, kupe lokalne proizvode, učestvuju u kreativnim radionicama i uživaju u brojnim aktivacijama i iznenađenjima.
Svi posetioci koji 2. i 3. avgusta posete Gondolu uživaće tokom prvog zlatiborskog Noćnog bazara u okviru festivala u različitim besplatnim radionicama, ali i u brojnim aktivacijama i iznenađenjima.
Na nekoliko pozornica uklopljenih u prirodni ambijent međustanice Gondole na otvorenom marketu će moći da se kupe tradicionalni proizvodi Zlatibora poput džemova, meda, sireva, pršuta, travarskih proizvoda, moderne keramike i grnčarije inspirisane starim zanatima i baštinom, nakit, proizvodi prirodne i tradicionalne medicine, i još mnogo toga.
Tim kreativaca je za festival kreirao jedinstveni koncept predstavljanja proizvoda i baštine na posebno projektovanoj scenografiji koja kroz kombinovanje stakla i ogledala sa prirodnim materijalima pojačava utisak i lepotu izloženih proizvoda i zadivljujućeg zlatiborskog pejzaža.